مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-04سياسي

مرز عاشقی مرز حسینی


معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی هرمزگان می گوید عشق به اباعبدالله الحسین در عمق جان مردم ایران جاری است و این شور امسال بساط فتنه انگیزی دشمن را بر هم ریخت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مرتضی اولادعلی معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان مرز عاشقی مرز حسینی آورده: تبلیغات رسانه های معاند نظام برای کمرنگ کردن ماه محرم امسال هم نه تنها نتوانست از شور حسینی عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین علیه السلام بکاهد بلکه مراسم عزاداری محرم امسال بویژه پیاده روی باشکوه اربعین، پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد.

محرم امسال در قلب ساکنان نوار مرزی استان هرمزگان بسان دیگر مناطق ایران زمین، عشقی دیرینه و غمی آشنا زبانه می کشید.

عاشورا برای مرزنشینان و مرزبانان نه تنها مجلس عزای شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان، بلکه درس ایستادگی، مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر ، دین داری و درس دفاع از مرزهای عزت و شرف میهن نیز محسوب می شود.

اگر چه این سوگواری و عزاداری در هر  نقطه از نوار مرزی استان پهناور هرمزگان تفاوت های کوچکی با هم دارد اما در بطن ماجرا یک هدف را دنبال می کند.

آنچه در این میان حب مرزنشینان به ولایت و عشق به حسین (ع) را نشان می دهد، باورهای قلبی مردم مرزنشین است که گاه در تعزیه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز عاشقی مرز حسینی

مرز عاشقی مرز حسینی