مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-25سياسي

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین


فرماندار ورامین با اشاره به افتتاح 44 پروژه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان گفت: 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های شهرستان در این ایام اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن تبیین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: باید در مسیر خدمت صادقانه به مردم طوری با روحیه جهادی باید کار کرد که مردم حس کنند خدمت انجام می شود.

وی با بیان این که وظیفه اصلی همه دولتمردان تداوم سیره شهیدان رجایی و باهنر است.

فرماندار ویژه ورامین با بیان اینکه در دولت مردمی در شهرستان ورامین بر اساس آمار کارهای زیادی در بخش های مختلف صورت پذیرفته است عنوان داشت: 44 پروژه در هفته دولت با بودجه 553 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که این دستاورد جز با عملکرد جهادی و تلاش مستمر مدیران و مجموعه دستگاه های اجرایی امکان پذیر نمی شد.

درویشی با اشاره به اتمام پروژه های نیمه تمام افزود: اتمام پروژه پل قاسم آباد بعد از 8 سال، حل مشکلات تعاونی فرهنگیان شهرستان ورامین بعد از 20 سال، آغاز پروژه تعریض جاده حصارک-قلعه خواجه بعد از سال ها انتظار، ارتقا نظام اداری با استقرار فرمانداری ویژه از مهمترین مطالبات و پروژه های عمرانی بود که در این دولت تعیین تکلیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین

اختصاص 553 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های هفته دولت در ورامین