مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-11فرهنگي

فیلمسازان برای ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) فراخوانده شدند


انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی، به مناسبت ایام ماه محرم و صفر، از فیلمسازان فیلم کوتاه دعوت به ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) می کند.

- فیلمسازان برای ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) فراخوانده شدند انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم به مدیریت مجید مجیدی، به مناسبت ایام ماه محرم و صفر، از فیلمسازان فیلم کوتاه دعوت به ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور و با هدف به تصویر کشیدن ارادت ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین (ع) و شرح واقعه کربلا و بیان روایت هایی داستانی و دراماتیک پیرامون امام حسین (ع) پیچینگ ویژه آثار حسینی را با مشارکت سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم برگزار می کند.

بر این اساس، از تمامی فیلم سازان و علاقه مندان دعوت می شود آثاری که با مدت زمان زیر 30 دقیقه در قالب های داستانی و مستند خود را با موضوع زندگی و اهداف قیام امام حسین (ع)؛ کرامات و ارادت ایرانیان به ساحت مقدس آن حضرت و واقعه کربلا؛ خرده روایت های دراماتیک از زیارت امام حسین (ع) و نسبت زائران با اباعبدالله؛ نگاه تبیینی و توصیفی از نهضت حسینی دارند را جهت شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمسازان برای ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) فراخوانده شدند

فیلمسازان برای ساخت آثار با محوریت امام حسین(ع) فراخوانده شدند