مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-27سياسي

استقرار نیروهای راهنما و امداد زائران اربعین در 70 پایگاه


امسال نیروهای راهنما و امداد زائران اربعین با جلیقه های آبی در مسیرهای پرتردد زائران حضور دارند و به آنها خدمات ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، سازمان حج و زیارت اقدام به اعزام گروهی از نیروهای داوطلب برای امداد و راهنمایی به زائران در مسیرهای مختلف پیاده روی اربعین حسینی کرد.

حمیدرضا محمدی، دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین می گوید: امسال نیروهای داوطلب با جلیقه های آبی در 70 پایگاه مستقر می شوند تا زائران را راهنمایی کنند.

سال گذشته حدود 400 نیروی داوطلب با جلیقه های کرم رنگ در مسیر پیاده روی اربعین و شهرهای نجف و کربلا مستقر بودند و زائران را برای حرکت در مسیر و پیدا کردن خیابان های مختلف و حتی موکب ها راهنمایی کردند.

امسال هم این افراد در قالب همیار اربعین با در دست داشتن نقشه مسیر در خیابان های پرتردد حضور دارند و نه تنها نشانی موکب های خاص، بلکه سایر اطلاعات مورد نظر زائران را در اختیار آنها قرار می دهند.

علاوه بر این، پایگاه ویژه امداد و گمشدگان نیز طراحی شده و افراد در صورتی همراهان خود را گم کردند، می توانند از همیار اربعین کمک گرفته و حتی به صورت رایگان با آنها تماس برقرار کنند و موقعیت خود را اطلاع بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروهای راهنما و امداد زائران اربعین در 70 پایگاه

استقرار نیروهای راهنما و امداد زائران اربعین در 70 پایگاه