مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-06اقتصادي

ایزوایکو بدنبال راه اندازی اسکراپ با رعایت الزامات زیست محیطی


مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران هم دانش و هم زیرساخت مناسب برای اسکراپ را دارد و در صورت صدور مجوز اسکراپ می توانیم با حفظ کامل شرایط زیست محیطی بصورت کاملا اصولی و ایمن این صنعت را در کشور راه اندازی و تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران روز سه شنبه 14 شهریورماه 1402 با حبیب مسیحی تازیانی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل محیط زیست استان ضمن ابراز رضایت از توجه به حفاظت از محیط زیست در واحدهای تولیدی و صنعتی هرمزگان عنوان کرد: محیط زیست به هیچ وجه دنبال مچ گیری از هیچ واحد و سازمانی نبوده بلکه مشتاقانه به دنبال این هستیم تا به عنوان مشاور و همراه در کنار صنایع باشیم تا با همکاری اثرگذار مدیریت سبز را در استان تقویت کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان ضمن تأکید بر راه اندازی سیستم های EMS و EMP در صنایع و واحد های تولیدی استان هرمزگان افزود در مدیریت سبز نباید با نگاه بازدارنده  مانعی بر سر راه تولید ایجاد کنیم، درواقع با ایجاد نظارت صحیح می توانیم هم به حفظ محیط زیست کمک کنیم و هم در تولید موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوایکو بدنبال راه اندازی اسکراپ با رعایت الزامات زیست محیطی

ایزوایکو بدنبال راه اندازی اسکراپ با رعایت الزامات زیست محیطی