مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:512023-08-31اقتصادي

واکنش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی به ابربدهکاران بانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عادل غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات غیرجاری به مانده تسهیلات در سطح کشور بالای 10 درصد است، این امر در حالی است که این رقم در استان آذربایجان شرقی 3 درصد است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی با بیان اینکه 55 درصد منابع بانکی و 56 درصد تسهیلات بانکی در اختیار تهران است، گفت: آذربایجان شرقی در منابع رتبه هفتم و مصارف رتبه ششم است.

پرداخت ارز اربعین به 32 هزار نفر در آذربایجان شرقی دبیر هماهنگی کمیسیون بانک های استان و مدیر امور شعب بانک ملی در خصوص مسؤولیت های اجتماعی سیستم بانکی استان، تصریح کرد: از 28 مردادماه نسبت به فروش ارز اربعین اقدام شده و در استان 37 شعبه و پنج بانک به فروش ارز اربعین اقدام کرده و طی این مدت، نزدیک به 32 هزار نفر ( هر نفر 200 هزار دینار) توانسته اند از سیستم بانکی ارز اربعین دریافت کنند.

بانک ملی، تنها بانکی است که می تواند به صورت غیرحضوری ارز بفروشد و پارسیان و سپه و صادرات نیز به این موضوع ملحق شده اند.

پرداخت 100 همت تسهیلات در آذربایجان شرقی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی یادآور شد: در سال 1401 نزدیک 100 همت تسهیلات پرداخت شده است که 47 درصد آن در بخش صنعت و معدن، 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی به ابربدهکاران بانکی

واکنش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی به ابربدهکاران بانکی