مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28اقتصادي

انتقال سالی 58 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه مرکزی


مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: مجموع انتقال نفت خام و فرآورده در این منطقه سالیانه 58 میلیارد لیتر شامل 28 میلیارد لیتر فرآورده و 30 میلیارد لیتر نفت خام است.

- ایسنا/مرکزی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: مجموع انتقال نفت خام و فرآورده در این منطقه سالیانه 58 میلیارد لیتر شامل 28 میلیارد لیتر فرآورده و 30 میلیارد لیتر نفت خام است.

علی اکبر فضلی خانی ششم شهریورماه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: وزارت نفت از 4 شرکت اصلی تشکیل شده و این شرکت ها خود شرکت هایی زیرمجموعه دارند.

وی افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مدیریت خطوط لوله و مدیریت مخابرات را انجام می دهد به این معنی که مخابرات مکمل عملیات این شرکت است و اگر هر یک از اینها نباشد شرکت به هدف اصلی خود نخواهد رسید.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی تصریح کرد: 25 ایستگاه فعال در این منطقه وجود دارد که 8 ایستگاه آن در نقاط مرتفع و باقی در سایر نقاط است، همچنین 390 کیلومتر کابل نوری نیز در حوزه استحفاظی منطقه مرکزی وجود دارد.

فضلی خانی با اشاره به اینکه این منطقه شامل 5 استان همدان، قم، اصفهان، لرستان و مرکزی است ادامه داد: مخابرات این منطقه اهمیت بالایی داشته و ضریب اطمینان از لحاظ سیستم های مخابراتی 99 و 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سالی 58 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه مرکزی

انتقال سالی 58 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه مرکزی