مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-24بين الملل

شرکت های دانش بنیان حوزه دندانپزشکی در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند


بنیان گذار مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز صادرات این محصول به کشورهای خارجی، گفت: به تازگی این روند آغاز شده و هم اکنون روسیه و عراق خریداران اصلی ایمپلنت های دندانی ایران هستند.

- بنیان گذار مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی تهران: شرکت های دانش بنیان حوزه دندانپزشکی در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند ایسنا/خراسان رضوی بنیان گذار مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز صادرات این محصول به کشورهای خارجی، گفت: به تازگی این روند آغاز شده و هم اکنون روسیه و عراق خریداران اصلی ایمپلنت های دندانی ایران هستند.

امیررضا رکن امروز دوم شهریور در سمپوزیوم علمی تازه های ایمپلنت و معرفی محصولات دانش بنیان داخلی در حوزه ایمپلنت‎های دندانپزشکی که در هتل نوین مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ایران سالیانه یک میلیون ایمپلنت استفاده می شود و حدود 200 هزار بیمار نیازمند به ایمپلنت دندانی وجود دارد که اگر از این عرصه حمایت شود، تا حد زیادی از خروج ارز جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: ایمپلنت دندانی نسبت به سایر فناوری های این حوزه یک دانش جوان است و سابقه دستیابی بشر به آن از 70 سال فراتر نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان حوزه دندانپزشکی در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند

شرکت های دانش بنیان حوزه دندانپزشکی در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند