مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-09اقتصادي

آسفالت بیش از 38 هزار مترمربع معابر شیراز طی یک ماه


سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی این کلان شهر از 16 مردادماه آغاز شده، گفت: در طول هفته پنجم، 38 هزار و 632 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر آسفالت شده است.

- ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی این کلان شهر از 16 مردادماه آغاز شده، گفت: در طول هفته پنجم، 38 هزار و 632 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر آسفالت شده است.

رضا جاویدی شنبه 18 شهریور در خصوص آسفالت معابر سطح شهر به خبرنگاران گفت: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان شهر شیراز که از روز دوشنبه 16 مردادماه جاری با شش میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان شروع شده، طی برنامه دوساله انجام می شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام شده در هفته پنجم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، 38 هزار و 632 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر به میزان 5 هزار و 19 تُن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزییات و مساحت معابری که لکه گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت.

جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در بولوار امیرکبیر در منطقه چهار انجام شده است، گفت: لکه گیری در سطوح مناطق 6 و 8 صورت گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت بیش از 38 هزار مترمربع معابر شیراز طی یک ماه

آسفالت بیش از 38 هزار مترمربع معابر شیراز طی یک ماه