مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-07سياسي

امنیت پایداردرمناطق مرزی کرمانشاه توسط تیپ 71 سپاه روح الله


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:با مجاهدت های رزمندگان تیپ 71 سپاه روح الله علاوه بر تأمین امنیت در مرزها و ایجاد امنیت پایدار، شاهد اقدامات فرهنگی ارزنده ای در سطح منطقه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقدرت دفاعی و بازدارندگی منحصر به فرد ایران اسلامی در سطح منطقه و عرصه های جهانی به یک الگو تبدیل شده و قدرت دفاعی کشور امروز موجب افتخار، عزت ملت ایران است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضر در تمام میدان های دفاع و پاسداری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و در میدان های نبرد و خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تجلیل از عملکرد جهادی و تلاش های ارزنده فرماندهی تیپ 71 سپاه روح الله استان گفت: با مجاهدت های شبانه روزی رزمندگان تیپ 71 سپاه روح الله علاوه بر تأمین امنیت در مرزها و ایجاد امنیت پایدار شاهد اقدامات فرهنگی و محرومیت زدایی ارزنده ای در سطح منطقه هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم تیپ 71 سپاه روح الله مطلوب است، گفت: تیپ 71 سپاه روح الله با درخشش در عرصه های مختلف، امروز از تجربیات ارزشمندی برخوردار است و امروز به وجود داشتن چنین رزمندگانی افتخار می کنیم و ملت ایران قدردان سبزپوشان و پاسداران انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایداردرمناطق مرزی کرمانشاه توسط تیپ 71 سپاه روح الله

امنیت پایداردرمناطق مرزی کرمانشاه توسط تیپ 71 سپاه روح الله