مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-12پزشكي

انجام 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع)


متخصص ارولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از انجام 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه خبر داد.

- کرمانشاه- متخصص ارولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از انجام 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه خبر داد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخش پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با تکیه بر تجارب و زحمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر درمان مجرب از سال 1385 مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

وی افزود: تعداد 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای سال 1402 تاکنون آماری قابل قبول برای این بخش فوق تخصصی است که با تلاش های تیم پزشکی، درمانی و مدیریتی مجتمع نسبت به مورد مشابه در سال گذشته چیزی در حدود 50 درصد افزایش داشته است.

متخصص ارولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه تصریح کرد: بخش فوق تخصصی پیوند کلیه بیمارستان امام رضا (ع) با پرسنلی مجرب و کارآزموده پس از وقفه ای کوتاه در زمان بحران کرونا اکنون فعالیت خود را با قدرت از سر گرفته که طبق آمار در حال حاضر در هفته یک پیوند موفق در این بخش صورت می پذیرد و با توجه به لیست انتظار بیماران پیش بینی می شود این تعداد به 2 پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع)

انجام 14 مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع)