مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-15ورزشي

دهدار: نصیرشلال یک مربی و روانشناس خوب است/ با ورژن بهتر برمی گردم


وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2023 گفت: من و کادرفنی برای موفقیت در جهانی عربستان خیلی تلاش کردیم و من باید کار را تمام می کردم که تمام نکردم، - ایسنا/خوزستان وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2023 گفت: من و کادرفنی برای موفقیت در جهانی عربستان خیلی تلاش کردیم و من باید کار را تمام می کردم که تمام نکردم، پس مشکل از من است نه فرد دیگری.

رضا دهدار در گفت و گو با ایسنا درباره ناکامی در دسته 102 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان 2023، اظهارکرد: برای اولین بار در حرکت یک ضرب کارم را با وزنه 173 کیلوگرم آغاز کردم و شروع خوبی داشتم.

از آن جا که هم من و کادرفنی می دانستیم که بیشتر رقبای من یک ضرب زن هستند باید فاصله را با آن ها در یک ضرب کم می کردم تا در حرکت دوضرب بتوانم جبران کنم.

به نصیرشلال گفتم نگران نباشید وی بیان کرد: در ادامه برای حرکت دوم، وزنه 179 کیلوگرم انتخاب شد که نتوانستم مهار کنم و در حرکت سوم هم در بالا بردن این وزنه ناموفق بودم و کار خیلی سخت شد اما روحیه ام را نباختم و جنگنده برای حرکت دوضرب شروع کردم.

در پشت صحنه 203 کیلوگرم را نتوانستم مهار کنم و خودم و کادرفنی ناراحت شدیم، هرچند کادرفنی با تجربه ای که دارند به روی خود نیاوردند و آقای نصیرشلال به من گفت می خواهی یک بار دیگر 203 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهدار: نصیرشلال یک مربی و روانشناس خوب است/ با ورژن بهتر برمی گردم

دهدار: نصیرشلال یک مربی و روانشناس خوب است/ با ورژن بهتر برمی گردم