مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-13سياسي

برپایی 164 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی 164 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها و به منظور جمع آوری کمک های مردمی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی 164 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها و به منظور جمع آوری کمک های مردمی در استان خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جشن عاطفه ها از 15 مردادماه آغاز شده و تا 15 مهرماه به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برنامه محوری جشن عاطفه ها در یکی از مدارس منتخب در روز دوشنبه سوم مهر با نواختن زنگ جشن عاطفه ها برگزار خواهد شد.

الهی راد با اشاره به اینکه در راستای اجرای این برنامه 164 پایگاه در دفاتر استان، مراکز نیکوکاری، مدارس و میادین نیز در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: پایگاه های جشن عاطفه ها از روز 31 شهریور در محل مصلی بجنورد و میادین اصلی شهرها برپا خواهند شد.

وی ادامه داد: سال گذشته مجموع کمک های نقدی جمع آوری شده در جشن عاطفه ها پنج میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و پیش بینی می شود امسال با کمک های مردم نوعدوست استان و خیرین شش میلیارد و 500 میلیون تومان کمک جمع آوری شود.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده با موسسات خیریه در استان و تهران برای 319 نخبه و دو هزار و 700 فرزند یتیم استان مایحتاج تحصیلی تامین می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 164 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها در خراسان شمالی

برپایی 164 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها در خراسان شمالی