مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02پزشكي

امدادرسانی به بیش از 130 هزار زائر در پایانه های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور جمعه در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از 27 مردادماه شروع شد و کمیته بهداشت و درمان نهایت ظرفیت خود را در خدمت رسانی به زائران .

- رییس سازمان اورژانس کشور گفت: تا کنون بیش از 130 هزار زائر به مراکز درمانی مستقر در پایانه های مرزی مراجعه و از خدمات درمانی و فوریت های پزشکی استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور جمعه در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از 27 مردادماه شروع شد و کمیته بهداشت و درمان نهایت ظرفیت خود را در خدمت رسانی به زائران حسینی به کار گرفته است.

وی ضمن اشاره به استقرار نیرو های بهداشتی و درمانی در پایانه های مرزی ادامه داد: تیم های درمانی و فوریت های پزشکی در جای جای این مرز ها حضور فعال دارند و تا کنون به بیش از 130 هزار زائر، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین خاطرنشان کرد: علیرغم چالش هایی که در خصوص گرمازدگی زائران پیش بینی می کردیم، خوشبختانه با ایجاد زیرساخت های درمانی در پایانه های مرزی توانستیم این معضل را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 130 هزار زائر در پایانه های مرزی

امدادرسانی به بیش از 130 هزار زائر در پایانه های مرزی