مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-27سياسي

آخرین آمار طلاق و ازدواج در چهارمحال و بختیاری


سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال وبختیاری آخرین وضعیت آمار طلاق، ازدواج، ولادت و وفات در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال وبختیاری آخرین وضعیت آمار طلاق، ازدواج، ولادت و وفات در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.

سیدمهدی موسوی پنجم شهریورماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه ثبت احوال درواقع سازمانی حاکمیتی است، اظهار کرد: این نهاد یک بانک اطلاعاتی جامع هویتی و تابعیتی کشور را در اختیار دارد که در حوزه خدمات رسانی به مردم و دستگاه ها در راستای سیاست های دولت فعالیت می کند و تمامی مجموعه های دولتی از این سازمان در حوزه احراز هویت متقاضیان و مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال، 136 میلیون استعلام توسط سازمان ثبت احوال به دستگاه های مختلف پاسخ داده شده است؛ حدود 200 دستگاه در بیش 2000 نقطه کشور به سامانه های ثبت احوال متصل هستند و خدمات هویتی دریافت می کنند.

موسوی به ارائه آمار پنج ماهه امسال اشاره کرد و توضیح داد: در طی این مدت، آمار موالید در استان 5814 مورد بوده است از این تعداد، 3014 مورد پسر و 2800 مورد دختر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار طلاق و ازدواج در چهارمحال و بختیاری

آخرین آمار طلاق و ازدواج در چهارمحال و بختیاری