مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-26فرهنگي

هنرنمایی پس از مرگ!


در ماه های اخیر آثاری در سینما و تلویزیون با حضور بعضی چهره های تازه درگذشته در مقام بازیگر، منتشر شده است و نمایش آن ها، یاد و خاطره هنرپیشه های فقید سینمای ایران را زنده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شب ها مجموعه تلویزیونی رحیل که از شبکه سه سیما پخش می شود، از حضور زنده یاد حسام محمودی که بهار امسال درگذشت در نقش ولیعهد قاجار بهره می برد.

به شکلی جالب توجه، از آخرین ماه 1401 تاکنون 6 فیلم و سریال با بازی بازیگران سرشناس اما فقید سینما و تلویزیون به نمایش درآمده است که این گزارش مروری بر آن ها دارد.

حضور ادامه دار حسام محمودی با رحیل زنده یاد حسام محمودی هنرپیشه جوان و بی حاشیه سینما و تلویزیون که اردیبهشت ماه در 37 سالگی درگذشت، از جمله بازیگرانی است که این روزها سریالی را روی آنتن دارد.

او در یکی از نقش های مکمل مجموعه تاریخی رحیل بازی کرده بود و در میانه تصویربرداری این اثر، پیش از پایان بازی اش از دنیا رفت.

بنابراین هنرپیشه دیگری جایگزین او شد.

از این بازیگر فقید، در ماه های اخیر مجموعه تاریخی سوران نیز پخش شد که او در آن، ایفاگر نقش رستگار یکی از شخصیت های اصلی سریال بود.

بازگشت علی انصاریان پس از 14 ماه زنده یاد علی انصاریان از جمله هنرپیشه های سینماست که در سال های شیوع کرونا، نیمه بهمن ماه 99 بر اثر ابتلاء به این ویروس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی پس از مرگ!

هنرنمایی پس از مرگ!