مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:352023-08-26اقتصادي

3 طرح تولیدی، ورزشی و فرهنگی شهرستان مرودشت بهره برداری شد


همزمان با سومین روز از هفته دولت و در قالب شصت و چهارمین سفر شهرستانی استاندار فارس، از یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در شصت و چهارمین سفر شهرستانی ایمانیه؛ استاندار فارس، که همزمان با سومین روز از هفته دولت به شهرستان مرودشت انجام شد یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی این شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار فارس، در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: حمایت تمام قد از سرمایه گذاری در استان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

محمد هادی ایمانیه افزود: یک از پروژه هایی که امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم، واحد تولیدی غذای آماده و نیمه آماده است که پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه در فاز دوم این طرح تولید غذای حیوانات با استفاده از ضایعات گوشتی جهت صادرات در حال اجرا است این کار در کل استان توسعه یابد و علاوه بر ارز آوری مانع از ورود ضایعات تخریب کننده محیط زیست به محیط زیست شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح تولیدی، ورزشی و فرهنگی شهرستان مرودشت بهره برداری شد

3 طرح تولیدی، ورزشی و فرهنگی شهرستان مرودشت بهره برداری شد