مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-10بين الملل

آل صادق: با همکاری ایران و عراق زیارت اربعین متفاوت تر از گذشته برگزار شد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت «زیارت اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و یکی از دلایل موفقیت آمیز بودن آن همکاری میان طرف های ایرانی و عراقی و برگزاری نشست های متعدد است».

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت زیارت اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و یکی از دلایل موفقیت آمیز بودن آن همکاری میان طرف های ایرانی و عراقی و برگزاری نشست های متعدد است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بخش عربی رووداو، محمدکاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در نشست ارزیابی عملکرد کمیته های فرعی وابسته به ستاد اربعین ایران که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق برگزار شد تاکید کرد که دولت عراق تمام تلاش خود را کرد تا زائران پاکستانی و افغانستانی از طریق مرزهای زمینی ایران وارد خاک عراق شوند.

وی گفت که از طریق مذاکره با دولت عراق تلاش می کنیم که روند تردد زائران تسهیل شود و عبور زائران خارجی از مرزهای زمینی ایران تنها محدود به ایام اربعین نباشد بلکه در طول سال و دائمی باشد.

آل صادق در ادامه از خدمات رسانی دولت و ملت عراق، نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی تقدیر و تشکر کرد و گفت که الحمدلله زیارت اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و یکی از دلایل موفقیت آمیز بودن اربعین امسال همکاری و هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل صادق: با همکاری ایران و عراق زیارت اربعین متفاوت تر از گذشته برگزار شد

آل صادق: با همکاری ایران و عراق زیارت اربعین متفاوت تر از گذشته برگزار شد