مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-21سياسي

بذرپاش: دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شده است


وزیر راه وشهرسازی در ارتباط با آزادراه تهران-شمال گفت: قطعه چهار زیر بار ترافیکی رفته و دستور ساخت قطعه سوم صادر شده اما با وجود این مشکلات در درون استان هم باید برنامه مناسب ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: در مراسم اربعین همکاران ما تلاش های زیادی داشتند که به اذعان بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم کمترین چالش را داشتیم و اطمینان داریم که این اندک نواقص در سنوات آینده رفع شود.

وی با اشاره به حضور خود برای دومین بار در استان مازندران، تصریح کرد: ظرفیت های بسیار مناسبی در استان برای توسعه وجود دارد، اقداماتی در گذشته انجام شده و باید تلاش کنیم که این فرصت برای استان آورده مناسب داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی درباره توسعه مسکن، گفت: در غرب استان مازندران نیاز به تدبیر جدی در حل مشکل زمین داریم و برای واگذاری زمین نیز قول هایی به مردم داده شده است که باید در این بخش همت بیشتری انجام شود.

بذرپاش ادامه داد: همه باید کمک کنیم که اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد اما مشکلات این استان به واسطه قابلیت های اراضی متفاوت است و در این بخش هم باید برنامه ریزی شود.

وی ضمن بیان آنکه باید تلاش کنیم تا مشکلات زیرساختی مسکن را حل کنیم، گفت: باید برنامه ویژه ای برای توسعه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شده است

بذرپاش: دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شده است