مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-25دانش

آیین نامه جدید انضباطی دانشجویان به زودی ابلاغ می شود


پارسال برای تغییر شیوه نامه انضباطی اقدام شد که آیین نامه آن همراه با شیوه نامه های مربوطه طی 2 هفته آینده ابلاغ می شود.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: پارسال برای تغییر شیوه نامه انضباطی اقدام شد که آیین نامه آن همراه با شیوه نامه های مربوطه طی 2 هفته آینده ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که به میزبانی مراغه برگزار می شود، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت افزود: شکل گیری اداره کل دانشجویان بین المللی در داخل معاونت های دانشجویی می تواند پذیرش دانشجویان خارجی را هدفمندتر پیش ببرد و متناظر با تصمیم ها برای دانشجویان داخلی، برای دانشجویان خارجی نیز تصمیم اتخاذ شود.

نمایشگاه جاذبه های تحصیل در ایران 23 تا 27 آبان برگزار می شود رییس سازمان امور دانشجویان به برگزاری نمایشگاه بزرگ جاذبه های تحصیل در ایران در محل مصلای تهران اشاره کرد و گفت: تمامی کنشگرانی که برای جذب دانشجویان بین المللی در دانشگاه های ایران کار می کنند، در این نمایشگاه گرد هم می آیند که از جمله آنها می توان به موسسه های جذب دانشجویان بین المللی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید انضباطی دانشجویان به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه جدید انضباطی دانشجویان به زودی ابلاغ می شود