مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11اقتصادي

نمایشگاه نوشت افزار «بوی ماه مهر» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عرضه ی نوشت افزار ایرانی با عنوان «بوی ماه مهر» از 20 تا 31 شهریور ماه در فرهنگسرای اشراق و منطقه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود.

- نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی تا 31 شهریور در دو نقطه از مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عرضه ی نوشت افزار ایرانی با عنوان بوی ماه مهر از 20 تا 31 شهریور ماه در فرهنگسرای اشراق و منطقه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و حمایت از نوشت افزار ایرانی و تولیدکنندگان داخلی و ترویج استفاده از کالای داخلی است و محصولات ارائه شده شامل نوشت افزار و لوازم مورد نیاز دانش آموزان ضمن دارا بودن تنوع، به صورت مستقیم از سوی تولیدکنندگان و با قیمت اصلی عرضه می شود.

همچنین در حاشیه نمایشگاه، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همچون نمایش میدانی، مسابقه کتابخوانی و اجرای برنامه های متنوع تفریحی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

نمایشگاه عرضه ی نوشت افزار ایرانی از 20 تا 31 شهریور ماه از ساعت 10 تا 22 در فرهنگسرای اشراق و دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان شهروندان است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نوشت افزار «بوی ماه مهر» برگزار می شود

نمایشگاه نوشت افزار «بوی ماه مهر» برگزار می شود