مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-28دانش

حذف دانشگاه ها در برنامه آمایش آموزش عالی نیست


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تلاش های جدی برای اجرای آمایش آموزش عالی گفت: در این اقدام به هیچ وجه حذف دانشگاه ها را در برنامه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل، پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آمایش آموزش عالی در دانشگاه یزد با بیان اینکه آموزش عالی مکانی است که مردم فرزندان خود را در این مکان به امانت می گذارند، اظهار داشت: باید امانتدار مردم باشیم و همان نگاهی که به فرزندان و خانواده خود داریم، همان نگاه را به مردم نیز داشته باشیم.

وی عنوان کرد: نمایندگان استان یزد، جزو نمایندگان طراز اسلامی هستند که هم منافع ملی و هم منافع منطقه ای را مدنظر دارند و این جای تقدیر دارد.

زلفی گل، آمایش آموزش عالی را وظیفه و ماموریتی دانست که نظام بر عهده ما گذاشته و باید آن را به درستی انجام دهیم.

وزیر علوم ادامه داد: در آمایش آموزش عالی، تک تک دانشگاه ها برای ما اهمیت دارند و هر کدام کارکردهای خاص خود را دارند و در این کارگروه باید همه آنها را ببینیم و به هیچ وجه بحث حذف نیست اما باید نقش هم افزا داشته باشیم و برای تحقق این امر باید به قانون و اساسنامه هر دانشگاه تمکین کنیم.

وی عنوان کرد: ما در ستاد وزارت علوم، مجری مر قانون هستیم و هر کجا که خلاف قانون در گذشته صورت گرفته یا حقی ضایع شده، باید آن را اصلاح کنیم زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دانشگاه ها در برنامه آمایش آموزش عالی نیست

حذف دانشگاه ها در برنامه آمایش آموزش عالی نیست