مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-12اجتماعي

سال آینده مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کرمانشاه جمع می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز استان برچیده می شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز استان برچیده می شود.

مرزبان نظری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته 145 مدرسه کانکسی با بیش از 10 نفر دانش آموز در استان داشتیم، گفت: مهر امسال 35 مدرسه کانکسی از این تعداد جمع آوری و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

نظری اضافه کرد: تا پایان امسال 40 مدرسه کانکسی دیگر سطح استان را جمع آوری و مدارس نوساز را جایگزین آنها خواهیم کرد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای جمع آوری تمامی مدارس کانکسی با بیش از 10 دانش آموز استان در کوتاهترین زمان ممکن، گفت: تا آخر سال آینده همه مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش آموز استان جمع آوری خواهند شد.

نظری در ادامه با بیان اینکه مهر ماه امسال 15 مدرسه با 100 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد، گفت: برای ساخت این مدارس حدود 65 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری اشاره ای هم به برنامه ریزی در راستای شاداب سازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح شهید عجمیان داشت و گفت: در راستای اجرای این طرح که به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کرمانشاه جمع می شود

سال آینده مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کرمانشاه جمع می شود