مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-31اقتصادي

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است


وزیر کشور با بیان اینکه افزایش سن ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از چالش هایی است که دولت به آن توجه دارد، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه خودرو سازی در سمنان با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است، تاکید کرد: افزایش سن ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از چالش هایی است که دولت به آن توجه دارد وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش تاکسی ها و اتوبوس در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: سمنان بخش اعظمی از اتوبوس های شهری مورد نیاز را تأمین می کند که در تفاهم نامه ای در سفر رییس جمهور به سمنان این امر رسمی و عملیاتی شده است.

وزیر کشور بیان کرد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشورمان کارخانه های خودروسازی پیشنهادات خود را با لحاظ کیفیت و قیمت مناسب ارائه کنند تا با آنها وارد مذاکره بستن قرارداد شویم.

وحیدی با اشاره به بازدید از کارخانه خودرو سازی در سمنان گفت: اگر این کارخانه بتواند 80 درصد محصولات خود را ایرانی و داخلی کند می توان با آن قرارداد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است