مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-20سياسي

ماجرای خانواده 9 شهیدی که رهبر انقلاب امروز به آن اشاره کردند+عکس و فیلم


مقام معظم رهبری امروز در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با معظم له به مادر 9 شهید اشاره کردند و فرمودند: «مادرهایی بودند که مادر 9 یا 8 یا 7 شهید بودند؛ - رهبر انقلاب: مادرهایی بودند که مادر 9 یا 8 یا 7 شهید بودند؛ این شوخی نیست، اتفاق افتاده است حاجیه صفیه گلزاری همسر، خواهر و دختر شهیدان گلزاری به همراه جمعی از فرزندان و برادران و خواهران مجموع خانواده شهید و ایثارگری تشکیل می دهند که بدون هیچگونه منت و چشم داشتی با تقدیم 9 شهید در جزیره هرمز زندگی می کنند.

شهیده فاطمه نیک مادر خانواده آخرین شهیدی بود که جان خود را در فاجعه جنایات آل سعود در سال 66 مکه از دست داد و قبل از وی شهیدان علی و محمد گلزاری در عملیات فتح المبین، شهیدان محمد شفیع مدنی و موسی درویشی در عملیات خیبر، عبدالله دریانورد و غلام گلزاری در عملیات والفجر 8، حرّ درویشی در عملیات کربلای 4 و عبدالحسین درویشی در عملیات کربلای 5 راه شهادت را انتخاب کردند.

از این خانواده باز هم دو جانباز و یک ایثار گر روایت گر دوران دفاع مقدس باقی ماندند تا مجموع شهید، جانباز و ایثارگر این خانواده به عدد 12 برسد.

در اولین سفر رسمی مقام معظم رهبری به استان هرمزگان خانواده شهید گلزاری دیداری با ایشان داشتند و اعضاء خانواده گلزاری از شیرینی این دیدار صحبت های زیادی کردند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانواده 9 شهیدی که رهبر انقلاب امروز به آن اشاره کردند+عکس و فیلم

ماجرای خانواده 9 شهیدی که رهبر انقلاب امروز به آن اشاره کردند+عکس و فیلم