مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-04سياسي

عضو کمیسیون آموزش: خبر اخراج اساتید کذب محض و فضاسازی اصلاح طلبان است


حسین حق وردی با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان مبنی بر اخراج اساتید از دانشگاه ها گفت: اصلاح طلبان برای کار رسانه ای خود سوژه کم آورده و رو به دروغ پراکنی آورده اند.

- حسین حق وردی با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان مبنی بر اخراج اساتید از دانشگاه ها گفت: اصلاح طلبان برای کار رسانه ای خود سوژه کم آورده و رو به دروغ پراکنی آورده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاسازی اصلاح طلبان مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است، گفت: اصلاح طلبان در آستانه انتخابات سوژه کم آورده اند و به دروغ پراکنی روی آورده اند.

  حسین حق وردی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان مبنی بر اخراج اساتید از دانشگاه ها گفت: اصلاح طلبان برای کار رسانه ای خود سوژه کم آورده و رو به دروغ پراکنی آورده اند.

  نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: اصلاح طلبان دو دروغ را درباره اساتید دانشگاه ها مطرح می کنند که هر دوی آنها کذب محض است، اول اخراج اساتید و دوم خالص سازی دانشگاه ها.

  حق وردی اظهار داشت: اصلاح طلبان مدعی هستند که فقط اساتیدی که خط فکری دولت سیزدهم را دارند در دانشگاه ها اجازه تدریس پیدا می کنند و مابقی اساتید کنار گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون آموزش: خبر اخراج اساتید کذب محض و فضاسازی اصلاح طلبان است

عضو کمیسیون آموزش: خبر اخراج اساتید کذب محض و فضاسازی اصلاح طلبان است