مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-18اجتماعي

توصیه های پلیس برای کاهش ترافیک در آغاز سال تحصیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا در مطلبی نوشت: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می شود حجم ترافیک در شهر ها افزایش یابد، - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا برای آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها و جلوگیری از ترافیک، توصیه هایی به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا در مطلبی نوشت: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می شود حجم ترافیک در شهر ها افزایش یابد، این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفر های درون شهری تأثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفر ها می شود.

پیش بینی می شود در ایام بازگشایی مدارس ترافیک صبحگاهی 20 تا 30 درصد در کلانشهر ها افزایش یابد و شناور سازی ساعات کاری می تواند کمک مؤثری بر بهبود جریان ترافیک صبحگاهی خواهد داشت.

بهترین راهکار برای رسیدن سریع تر به مقصد و کاهش ترافیک در این ایام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

برخی از والدین دانش آموزان برای بردن فرزندانشان از خودرو های خود استفاده می کنند؛ تجمع این خودرو ها در ساعت شروع و خاتمه مدارس باعث ایجاد گلوگاه های ترافیکی و انسداد در معابر گشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس برای کاهش ترافیک در آغاز سال تحصیلی

توصیه های پلیس برای کاهش ترافیک در آغاز سال تحصیلی