مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-08سياسي

ظرفیت موکب ها برای رفع مشکلات محلات استفاده شود


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به کارکردهای خوب و موثر موکب ها گفت: شایسته است از ظرفیت این موکب ها در طول ایام سال برای رفع مشکلات محلات استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: در فرهنگ دینی، پوشش آداب و اصولی دارد و باید به نوع پوشش، لباس، رنگ، جنس و … توجه شود به عنوان نمونه لباس مشکی به جز رد عبا، چادر یا کفش جایز نیست.

وی عنوان کرد: از بُعد دیگر انسان نباید با لباس تفاخر، تکبر داشته باشد نظر دیگران را جلب نکند و نباید نماد شر و انحراف باشد و تشابه به کفار داشته باشد، نباید خودنمایی و چشم و هم چشمی و مدپرستی به نحوی که در فرهنگ ما رایج نباشد را در جامعه ترویج کند.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه 17 شهریور بیان کرد: این واقعه نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود.

وی در مورد اربعین و جاماندگان این راهپیمایی عظیم و حماسی عنوان کرد: راه جبران از جا ماندن این فضیلت، 9 مورد خاص پیاده روی است؛ نظیر پیاده روی برای حضور در مسجد، پیاده روی برای زیارت انسان های مومن، پیاده روی برای زیارت سایر معصومان، پیاده روی برای نماز عید و نماز جمعه، پیاده روی برای تشیع جنازه مومن که از این طریق می توان از دست دادن این فضیلت را جبران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت موکب ها برای رفع مشکلات محلات استفاده شود

ظرفیت موکب ها برای رفع مشکلات محلات استفاده شود