مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02اجتماعي

برداشت کننده غیرمجاز شن و ماسه راهی زندان شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت از دستگیری یکی از برداشت کنندگان غیرقانونی ش و ماسه از رودخانه سفیدرود خبر داد و گفت:برداشت شن از رودخانه سفید رود باید بر اساس قانون و با نظارت دستگاه های متولی و قضایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد تقی تقی زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازدید و نظارت از برداشت شن و ماسه یکی از سیاست های این اداره در سطح استان است، اظهار کرد: برداشت شن از رودخانه سفید رود باید بر اساس قانون و با نظارت دستگاه های متولی و قضایی بوده و با هرگونه خلافی در این خصوص برخورد می شود.

وی از دستگیری یکی از برداشت کنندگان غیرقانونی شن و ماسه از رودخانه سفیدرود خبر داد و گفت: طی رصد اطلاعاتی و گشت های شبانه روزی مأموران یگان حفاظت پاسگاه سرمحیط بانی سراوان و جمع آوری مستندات کافی با دستور قضایی یکی از برداشت کنندگان غیرمجاز و با سابقه شن و ماسه بازداشت و جهت ادامه روند قضایی راهی زندان شد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با تأکید بر ورود دستگاه قضا و فراجا به ماجرای برداشت غیرقانونی شن و ماسه از رودخانه سفیدرود، بیان کرد: این متخلف با تغییر وضعیت تراکتور کشاورزی و نصب پاکت اقدام به برداشت، دپو و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت کننده غیرمجاز شن و ماسه راهی زندان شد

برداشت کننده غیرمجاز شن و ماسه راهی زندان شد