مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 05:252023-09-21بين الملل

رییسی: تحریم پول های بلوکه شده ایران پیش تر از این ها باید برداشته می شد


رییس جمهور با بیان اینکه دسترسی ایران به منابع خود و هزینه کرد آن در جهت رفع نیازهای کشور حق طبیعی جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: تحریم پول های بلوکه شده ایران پیش تر از این ها باید برداشته می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رییس جمهور چهارشنبه شب به وقت محلی در نشست خبری پایانی با رسانه های خارجی و آمریکایی در نیویورک در پاسخ به پرسش خبرنگار الجزیره عربی پیرامون همکاری های کشور قطر برای تبادل زندانیان، گفت: از نقش سازنده قطر در این اتفاق انسان دوستانه تشکر می کنم و پیگیری ها و اقدامات کشورهایی مانند عمان و قطر در این زمینه نقش واسطه گری داشته و می تواند در جهت به حصول نتیجه تاثیر داشته باشد.

رییسی با بیان اینکه دسترسی ایران به منابع خود و هزینه کرد آن در جهت رفع نیازهای کشور حق طبیعی جمهوری اسلامی است، تاکید کرد که تحریم پول های بلوکه شده ایران پیش تر از این ها باید برداشته می شد.

میز مذاکره را ترک نکردیم اما طرف های مقابل به اغتشاشات دلبستند رییس جمهور همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار صدا و سیمای ایران درخصوص عمل کردن آمریکا و اروپا به تعهدات خود در برجام، با بیان اینکه هرگونه سخنی باید با اقدام و عمل همراه باشد، گفت: عمل کردن آمریکا و اروپا به تعهدات خود در برجام و لغو تحریم های ظالمانه از توقعات جمهوری اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تحریم پول های بلوکه شده ایران پیش تر از این ها باید برداشته می شد

رییسی: تحریم پول های بلوکه شده ایران پیش تر از این ها باید برداشته می شد