مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-02سياسي

پیاده روی اربعین بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز در جهان است


استاندار مازندران از پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز جامعه انسانی در جهان یاد کرد و گفت: عظمت راهپیمایی میلیونی لرزه بر اندام رژیم کودک کش صهیونیستی انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندرانبا گرامیداشت یاد و نام 10 هزار و 440 شهید دوران دفاع مقدس استان از اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز و مودت آمیز جامعه انسانی یاد کرد و اظهار داشت: عظمت این راهپیمایی از اثر بمب های هسته ای و سلاح های اتمی و کشتارجمعی بیشتر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه کاخ عنکبوتی ظالمان جهان را راهپیماییان اربعین به لرزه درآورد، افزود: عظمت راهپیمایی میلیونی اربعین، لرزه به اندام رژیم کودک کش اسراییل انداخت و رسانه های تحت پوشش این رژیم و استکبار جهانی بایکوت خبری راهپیمایی اربعین را در دستور کار دارند.

حسینی پور ادامه داد: رسانه های بیگانه غربی که تجمع 20 نفره را با بوق و کرنا به تصویر می کشیدند و علیه آزاد نبودن زنان ایران اسلامی شعار زن، زندگی، آزادی سر داده بودند اکنون حضور زنان را در کنار مردان که به راحتی و آزادانه 70 کیلومتر را در شرایط آب و هوای متفاوت هم مقدم با زائرین اربعین طی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز در جهان است

پیاده روی اربعین بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز در جهان است