مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-17اقتصادي

شاخص های کیفی آریسان 2 بهبود یافت


معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از بهبود شاخص های کیفی آریسان2 در تازه ترین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس- سهراب برفروشان با استناد به تازه ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در زمینه ارزشیابی محصول گفت: روند شاخص های کیفی وانت آریسان2 که از سال گذشته تولید آن در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شده است، رو به بهبود بوده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که نمره ارزیابی وانت آریسان2 از ابتدای امسال تا مرداد ماه بهبود 11درصدی را به ثبت رسانده است، اظهار کرد: یکی دیگر از شاخص های بهبود یافته، شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتری بوده که با بهبود 27درصدی از اهداف تعیین شده برای این خودرو نیز جلوتر است.

برفروشان با اشاره به تغییرات خودروی آریسان2 نسبت به نسل قبلی گفت: وضعیت هندسه شاسی و بدنه آریسان2 نیز طی امسال و با همکاری شرکت های دانش بنیان ارتقا یافته و توانسته ایم خودرویی با تاب آوری بیش تر تحویل مشتریان دهیم.

وی با اشاره به آخرین نتایج نظرسنجی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که به عنوان واحد ثالث به نظرسنجی در خصوص رضایت مصرف کنندگان صنعت خودرو در سطح کشور اقدام  می کند، تاکید کرد: روند شاخص رضایت مشتریان (CSI) و شاخص ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کیفی آریسان 2 بهبود یافت

شاخص های کیفی آریسان 2 بهبود یافت