مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-21ورزشي

چرا حواشی حضور رونالدو در تهران هنوز ادامه دارد؟


در دنیای واقعی کسی مانند «کریستیانو رونالدو» در سطح جهانی باید هوادارانی داشته باشد، این هواداران هستند که این سودی که از قبل فرهنگ شهرت برای این شرکت ها ایجاد می شود، - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: وقتی یک گردشگر خارجی خاطراتش را هنگام بازگشت از ایران مرور می کند، اولین شاخصه و ویژگی ای که به ذهنش خطور می کند، بحث مهمان نوازی و خونگرمی ایرانیان است.

جدا از این مسأله ما ایرانی ها علاقه بسیاری به پهلوانان، قهرمانان و حتی مراجع عظام تقلید در سنت دیرینه مان داشته و داریم، یعنی علاقه به عرق ملی و دینی یکی از شاخصه های رفتاری ایرانیان است و چه زیبا فردوسی در شاهنامه اش این موارد را به زبان شعر برایمان به یادگار گذاشته است تا همیشه تاریخ به ایرانی بودنمان افتخار کنیم.

بگذارید نمونه ملموسی از عرق به میهن و دین را برایتان بگوییم، البته یک طرف قضیه، یادآوری آن جایی برای حزن و ناراحتی است، اما در دل آن سِر درون بهتر آشکار می شود و آن اینکه ایرانی ها عاشق فضائل اخلاقی هستند و اما سه نمونه بارز نمایش واقعی هواداری؛ در این 60 سال اخیر سه مراسم تشییع در کشورمان برگزار شد که بسیار در دنیا سروصدا کرد.

مورد نخست مراسم تدفین و تشییع پیکر پهلوان غلامرضا تختی بود که در 17 دی ماه سال 1346 در تهران اتفاق افتاد، خیل جمعیت آنقدر زیاد بود که به خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حواشی حضور رونالدو در تهران هنوز ادامه دارد؟

چرا حواشی حضور رونالدو در تهران هنوز ادامه دارد؟