مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-20اقتصادي

22 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مشگین شهر مسدود شد


مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر گفت: در 2 ماه اخیر به همت گروه های گشت و نظارت امور آب 22 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل، مهندس ارسلان فرجی اظهار کرد: در 2 ماه اخیر به همت گروه های گشت و نظارت امور آب 22 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود شد.

با انسداد این چاه ها 500 میلیون متر مکعب آب در مصرف آب های زیرزمینی این شهرستان صرفه جویی شد.

وی با بیان اینکه مسدود کردن این تعداد از چاه ها با دستور مقامات قضایی انجام شده است، افزود: همکاری و همراهی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان مشگین شهر در شناسایی و مسدودن کردن چاه های غیر مجاز قابل تحسین است.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر بیان کرد: روند انسداد چاه های غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر ادامه داشته و نیروهای گشت و نظارت آب منطقه ای در تمام نقاط این شهرستان برای شناسایی و رصد چاه های غیر مجاز حضور دارند.

فرجی مصرف بهینه آب در شهرستان مشگین شهر را ضروری دانست و گفت: در صورتی که وضعیت شبکه توزیع آب در مشگین شهر تغییر نکند، مشکل آب این شهرستان برطرف نمی شود.

مدیر امور منابع آب مشگین شهر تشریح کرد: مصرف سرانه آب در مشگین شهر 217 لیتر در ثانیه است که با در نظر گرفتن هدررفت شبکه، باید حداکثر نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مشگین شهر مسدود شد

22 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مشگین شهر مسدود شد