مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-19ورزشي

آیا رفتار ما با رونالدو جهان سومی است؟


کریستیانو رونالدو در ایران است و چه اتفاقی مهم تر از این می تواند برای طرفداران ایرانی اش وجود داشته باشد؟ آنها می خواهند هرطور که شده با سلبریتی مورد علاقه شان دیدار کنند؛ - حتی اگر به قیمت طی کردن تپه های صعب العبور باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از لحظه ورود رونالدو به همراه تیم فوتبال النصر به فرودگاه امام خمینی (ره) تا زمانی که او به هتل محل اقامتش برسد، سیل عظیمی از طرفداران ایرانی اش او را مشایعت کردند.

نحوه استقبال مردم از این فوتبالیست مشهور و انتشار تصاویری از این رویداد حالا چند ساعت است که در فضای مجازی به اصطلاح ترند شده است و البته نگرش های مختلفی درباره آن وجود دارد.

استقبال از رونالدو مایه شرمساری یا واکنش طبیعی؟! از وقتی ویدیوهای نحوه مواجهه مردم با رونالدو؛ از دویدن پشت اتوبوس حامل او گرفته تا حرکت دسته جمعی به سمت هتل محل اقامتش منتشر شده است، خیلی ها این رفتار مردم را به ندید، بدید بودن تعبیر کرده و این گونه استقبال از یک سلبریتی خارجی را مایه شرمساری و فقر فرهنگی دانسته اند و می گویند که این طور رفتارها فقط در جهان سوم پیدا می شود! مسی و طرفدارانش عده ای هم شرایط را این طور تحلیل کرده اند که: کشوری که هیچ تیم بزرگی در آن اردو نمی زند، مقصد سفر تعطیلات هیچ ستاره ای نیست، هیچ کنسرت بزرگی در آن برگزار نمی شود و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رفتار ما با رونالدو جهان سومی است؟

آیا رفتار ما با رونالدو جهان سومی است؟