مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-24سياسي

250 دستگاه مینی بوس شهرداری ارومیه در مرز تمرچین مستقر شد


رییس کارگروه خدمات شهری مرز تمرچین گفت: در مسیر پیاده روی اربعین 250 دستگاه مینی بوس برای جابجایی زائران از محل پارکینگ ها تا پایانه مرزی تمرچین مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی میلانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره بر همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی در آیین پیاده روی اربعین اظهار کرد: شهرداری ارومیه با تمامی قدرت و با استفاده از ظرفیت های خود آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به نیاز خدمات عمومی در پایانه مرزی تمرچین افزود: در کنار اورژانس و نیروی انتظامی حضور آتش نشانان یکی از ملزومات اساسی در یک محل پرتردد با برنامه ریزی قبلی است و از این رو آتش نشانان شهرداری ارومیه نیز با حضور خود موجب دلگرمی هستند.

میلانی اضافه کرد: حضور 2 تیم آتش نشان و 50 پاکبان، برپایی محل اسکان یک هزار نفری، بهره گیری از 250 دستگاه مینی بوس و پنج ماشین حمل زباله و 50 باکس فلزی زباله تنها بخشی از ظرفیت های شهرداری ارومیه در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران است.

وی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین ادامه داد: جلسات مختلفی پیرامون برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام اقدامات اجرایی در گذرگاه مرزی تمرچین برگزار شده تا بتوانیم خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 دستگاه مینی بوس شهرداری ارومیه در مرز تمرچین مستقر شد

250 دستگاه مینی بوس شهرداری ارومیه در مرز تمرچین مستقر شد