مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-17حوادث

3900 دلار به دست صاحبش رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ  رضا الوندی  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان شهرضا، - رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از امانت داری مامور پلیس شهرستان شهرضا در بازگرداندن مبلغ 3900 دلار به صاحبش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ  رضا الوندی  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان شهرضا، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه با واژگونی یک دستگاه خودرو سواری و فوت یکی از سرنشینان آن و مصدومیت شدید شخصی دیگر روبه رو شده که بلافاصله با مراکز درمانی هماهنگ می شوند.

این مقام انتظامی افزود: استوار یکم رضا عمادی از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حاضر در صحنه تصادف مبالغی دلار را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب رها شده بود پیدا کرده و ضمن جمع آوری 3900 دلار موجود، تمامی آن را بدونه هیچ گونه چشم داشتی و به رسم امانت داری به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ الوندی در پایان با تاکید برحسن نیت و امانت داری در ماموران پلیس خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3900 دلار به دست صاحبش رسید

3900 دلار به دست صاحبش رسید