مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-08سياسي

پذیرایی از زائران اربعین با دسترنج کشاورزان مازندرانی


مسؤول موکب فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا با بیان اینکه کار این موکب در اربعین سال جاری با 350 خادم آغاز و به پایان رسید، گفت: افتخار ما این بود که با برنج مازندران و دسترنج مردم بابل از زائران پذیرایی کردیم، - محمدحسین طبرستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل همزمان با اربعین حسینی با بیان اینکه محرم 1402 در شرایطی شروع شد که فضای مسموم رسانه ای معاند با راه اندازی پویش لباس رنگی آمدند تا محرم خاصی برای خودشان رقم بزنند، اظهار کرد: مردم با همه سلایق برای امام حسین (ع) حماسه جدیدی رقم زدند.

وی گفت: با رصد شبکه ها متوجه می شوید که بهانه هایی در خصوص نذورات و هزینه در عراق مواجه با پمپاژ خبری برای تاثیر کمرنگ تر کردن حضور مردم در اربعین تلاش کردند اما باز هم مردم با حضور میلیونی خود یکی از بهترین سال های اربعین را رقم زدند.

طبرستانی با اشاره به اینکه گرما، هزینه ای زندگی و حمل و نقل می توانست مانع حضور مردم باشد، افزود: حضور بیش از 22 میلیونی مردم نشانه ارادت مردم به امام حسین و اربعین بود، حضور جوانان و نوجوانان و سفر اولی ها از جلوه های اربعین امسال بود.

مسؤول موکب فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا تاکید کرد: ما نیاز به همیار رسانه ای اربعین داریم، در موکب فاطمه الزهرا (س) از نام گذشتیم و این یعنی اینکه خادم می تواند از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از زائران اربعین با دسترنج کشاورزان مازندرانی

پذیرایی از زائران اربعین با دسترنج کشاورزان مازندرانی