مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-02اقتصادي

ظرفیت بزرگ کشور در تولید کنسانتره ذغال سنگ


مدیرعامل شرکت دولتی تولید ذغال سنگ با اشاره به ظرفیت بزرگ کشور در تولید کنسانتره ذغال سنگ ، گفت: سال 1401 توانستیم 114 هزار و 500 تن  کنستانتره ذغال سنگ تولید کنیم که در 10سال گذشته این میزان تولید بی نظیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به همت سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن ایران (ایمیدرو) بازدید اصحاب رسانه از یک شرکت ذغال سنگ دولتی در استان مازندران انجام شد.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت  ذغال سنگ البرز مرکزی با بیان اینکه رسالت ما استخراج و تولید کنستانتره با رویکرد حفظ محیط زیست است، گفت : در دهه 90 با تصمیم دولت و سیاست های عرصه صنعت و معدن برای احیای شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی که یک شرکت دولتی است اقدام و شرکت جدید با 50 میلیارد تومان هزینه احداث شد که بزرگترین کارخانه ذغال شویی سبز کشور است که با ظرفیت آن 500 هزار تن ورودی و راندمان 70 به بهره برداری رسید.

نوید نیکو افزود: مواد اولیه یا همان ذغال سنگ این شرکت علاوه بر تامین از شرکت های خصوصی، از معادنی که خودمان بهره برداری می کنیم نیز تامین می شود که در حال حاضر یکی از معادن مورد نظر 57 میلیون تن ظرفیت دارد و در مرز بین بابل و سواد کوه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بزرگ کشور در تولید کنسانتره ذغال سنگ

ظرفیت بزرگ کشور در تولید کنسانتره ذغال سنگ