مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-30بين الملل

وزیر خارجه سوریه: اجازه نمی دهیم آمریکا به اهداف خود برسد


وزیر خارجه سوریه در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به فشار و محاصره اقتصادی آمریکا علیه سوریه با هدف ممانعت از عادی سازی شرایط این کشور تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان در دومین دیدار رسمی خود در سوریه، عصر امروز (چهارشنبه) هشتم شهریور ماه با فیصل المقداد وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

  امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار تداوم مشورت های مقامات دو کشور در فواصل زمانی نزدیک را ضروری خواند و این دیدار را فرصت مناسبی برای مشورت و پیگیری موضوعات مهم روابط دوجانبه و نیز مسائل و موضوعات منطقه ای و بین المللی دانست.

وزیر امور خارجه ایران افزود: بر هیچ یک از ما پوشیده نیست که ایستادگی ارتش، دولت و ملت سوریه پیروزی های بزرگی نصیب سوریه کرده و دشمنان به دشمنی خود ادامه می دهند و مسیر تکمیل موفقیت سوریه نیز تداوم همین ایستادگی است.

امیرعبداللهیان با تاکید بر ادامه همکاری دو کشور در روند مبارزه با تروریسم گفت: تحولات منطقه به نفع سوریه است، اما دشمنان این را نمی خواهند و افزایش تحرکات تروریستی در مناطقی از سوریه نشان می دهد که برخی طرف ها نمی خواهند شرایط سوریه بهتر شده و از شرایط مثبت منطقه ای استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سوریه: اجازه نمی دهیم آمریکا به اهداف خود برسد

وزیر خارجه سوریه: اجازه نمی دهیم آمریکا به اهداف خود برسد