مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-02اجتماعي

مهران مرز اصلی تردد عتبات عالیات و پیشران اربعین است


مهران مرز اصلی تردد عتبات عالیات و پیشران اربعین است.

- ایلام- معاون اول رییس جمهور گفت: مهران مرز اصلی تردد عتبات عالیات و پیشران اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخبر عصر شنبه در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی با زوار گفتگو کردیم که مردم از میزان خدمات دهی و زیرساخت ها رضایت داشتند.

وی با تمجید از تلاش های استاندار ایلام در تکمیل زیرساخت های اربعین و خدمات دهی به زوار عتبات عالیات، افزود: استاندار ایلام با عشق و با تمام وجود برای تکمیل زیرساخت های اربعین و خدمات رسانی به زوار پای کار هستند که شایسته تقدیر است.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارائه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان داشت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند، با عنایت ابا عبدالله الحسین (ع) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر، زیرساخت های اربعین به سرعت تکمیل شد.

مخبر اضافه کرد: زیرساخت های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت های این کشور که سال های گذشته وجود داشت، امسال به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مرز اصلی تردد عتبات عالیات و پیشران اربعین است

مهران مرز اصلی تردد عتبات عالیات و پیشران اربعین است