مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29سياسي

مرزهای خسروی و پرویزخان نقش موثری در مراودات با کشور عراق دارند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر توسعه مرزهای استان کرمانشاه، گفت: مرزهای خسروی و پرویزخان نقش موثری در مراودات با کشور عراق دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه پس از ارائه گزارشات و روند فعالیت های تجاری گمرکات این استان با کشور عراق توسط مدیرکل گمرکات کرمانشاه، اظهار کرد: مراودات تجاری بین این 2 مرز دارای سابقه ای طولانی است و تجار و بازرگانان اینها از دیر باز با هم به انجام فعالیت های تجاری و واردات و صادرات کالا مشغول بوده اند.

وی در ادامه از پتانسیل های مرزهای استان کرمانشاه به ویژه مرز پرویزخان یاد کرد و افزود: این مرز نقش بسزایی در اقتصاد مردم استان داشته و باید تجهیزات و زیر ساخت های مرزهای استان تقویت شود و با سعی و تلاش و تدبیر لازم کاری کرد که این زیر ساخت های در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با فراهم آوردن امکانات لازم در مرزهای استان هم صادرات این استان بیش از بیش فعال تر می شود و هم کالاهای مورد نیاز را می توان به راحتی وارد کرد.

آیت الله علما به سابقه فعالیت در مرز بین المللی خسروی اشاره و بیان کرد: این مرز یکی از باسابقه ترین مرزهای کشور در مراودات با کشور عراق بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای خسروی و پرویزخان نقش موثری در مراودات با کشور عراق دارند

مرزهای خسروی و پرویزخان نقش موثری در مراودات با کشور عراق دارند