مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:362023-08-25سياسي

امام جمعه شهرقدس: با عضویت ایران در بریکس، معادلات جهانی تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد اظهار کرد: زیارت اربعین تحقق بخش بشارت و حاصل پیش بینی حضرت رینب کبری(س) در روز عاشورا است که هنگام دیدن بدن های برزمین مانده شهدای کربلا به امام سجاد( ع) فرمودند در آینده عده ای خواهند آمد و بر قبر پدرت علمی نصب می کنند که تا دنیا دنیاست پابرجاست؛ هرچه پیشوایان کفر و گمراه تلاش می کنند اثر آن را از بین ببرند، بالعکس علو و رفعت صاحب قبر در چشم مردمان بیشتر می شود .

وی گفت: قبر حضرت سید الشهدا(ع) در طول تاریخ بارها مورد تعرض و تخریب قرار گرفت و برخی ها مانع زیارت ایشان می شدند؛ اما امروز پس از گذشت 1384 سال شعاع و تلألؤ حرم سیدالشهدا بیش از پیش شده است.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین برای اجرای سبک زندگی و شناخت آموزه های اباعبدالله الحسین(ع) در خانواده های شیعی انجام می شود افزود: زائران اربعین خود را برای رسیدن به جامعه جهانی مهدوی آماده می کنند و در این مسیر یک لشکر جهانی تمدن ساز را شکل می دهند.

پیاده روی اربعین از برکات انقلاب اسلامی است حجت الاسلام جوکار با بیان اینکه پیاده روی اربعین زمینه ساز ظهور، وحدت بخش، بصیرت افزا و دشمن شکن است، ادامه داد: برنامه پیاده روی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: با عضویت ایران در بریکس، معادلات جهانی تغییر می کند

امام جمعه شهرقدس: با عضویت ایران در بریکس، معادلات جهانی تغییر می کند