مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-25پزشكي

راه انذاری صندوق بیمه بیماران صعب العلاج و نادر/ 23 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که بیمه سلامت 23 میلیون نفر شامل بین 10 تا 13 میلیون نفر از پنج دهک اول جامعه و همچنین 20 میلیون روستایی را به رایگان بیمه کرده است.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که بیمه سلامت 23 میلیون نفر شامل بین 10 تا 13 میلیون نفر از پنج دهک اول جامعه و همچنین 20 میلیون روستایی را به رایگان بیمه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ناصحی درباره ابعاد رایگان شدن بیمه 33 میلیون ایرانی با اشاره به اینکه بیمه سلامت بزرگترین بیمه حوزه درمان است، گفت: این بیمه از نظر جغرافیایی و اجتماعی، بیشتر اقشار جامعه را تحت پوشش دارد.

در روستاها بیش از 20 میلیون نفر بیمه شده داریم که هر ساله، هزینه های این عزیزان را دولت پرداخت می کند.

وی با بیان این موضوع که در صندوق همگانی جمعیت شناوری بین 10 تا 13 میلیون نفر بیمه شده داریم، اظهار کرد: پنج دهک پایین جامعه به صورت رایگان بیمه شده اند.

سال گذشته سه دهک از جامعه به صورت رایگان بیمه شده بودند که جمعیتی بالغ بر شش میلیون نفر را در بر می گرفت و امسال دو دهک چهار و پنج هم به آنها اضافه شده است و جمعیتی بالغ بر 12 میلیون نفر را در بر دارد.

ناصحی افزود: وقتی این جمعیت در کنار جمعیت 20 میلیون نفری روستایی قرار می گیرد، بیش از 33 میلیون نفر بیمه رایگان در کشور داریم که حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه انذاری صندوق بیمه بیماران صعب العلاج و نادر/ 23 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت

راه انذاری صندوق بیمه بیماران صعب العلاج و نادر/ 23 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت