مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-30سياسي

مومنی: استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: استان گلستان در حوزه مقابله و کشفیات مواد مخدر از میانگین کشوری پیشرو و پیشگام تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار اسکندر مومنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های درمان و نگهداری از معتادان متجاهر در استان گلستان اظهار کرد: با حضور استاندار و دیگر مسئوولان استانی از دو پروژه اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی شهرستان علی آبادکتول و طرح توسعه مرکز نگهداری و درمان معتادان توسکستان بازدید شد.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار و اقدامات انجام شده در گلستان، این استان در حوزه کشفیات موادمخدر از میانگین کشوری پیشگام تر بوده و در حوزه های درمان، مقابله و پیشگیری نیز موفقیت های خوبی کسب کرده و در رتبه های نخست کشوری قرار دارد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهور خاطرنشان کرد: اجرای طرح های یاری گران زندگی در آموزش و پرورش و محلات موفقیت آمیز است و پیش بینی می شود توسعه مرکز ماده 16 توسکستان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: فرد معتاد علاوه بر اینکه به جسم و روان خود آسیب وارد می کند باعث مزاحمت ها و آسیب هایی مانند سرقت، آسیب های اجتماعی و غیره در جامعه شده و باید ساماندهی و درمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی: استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر

مومنی: استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر