مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-06سياسي

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان


مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) در شهرستان اردستان برگزار شد و مردم این شهرستان عشق و ارادت خود نسبت به اهل بیت (ع) را باری دیگر برای دیگر مسلمانان جهان به نمایش گذاشتند.

- اردستان-مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) در شهرستان اردستان برگزار شد و مردم این شهرستان عشق و ارادت خود نسبت به اهل بیت (ع) را باری دیگر برای دیگر مسلمانان جهان به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها-علیرضا صفاری فر: اکنون چهل غروب غم انگیز از حادثه تلخ روز عاشورا گذشته و دل های عاشقان و مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) بی تاب و دردمند است که به این دلیل مشتاقان اهل بیت (ع) در چهلمین روز از شهادت حضرت حسین (ع) و یارانش، به عزاداری پرداخته اند.

مردم ولایتمدار شهرستان اردستان که حسرت طی مسیر نجف تا کربلا بر دل آن مانده بود و خود را جامانده طریق عشق می دانستند با برپایی دستجات عزاداری همه ناله با اصحاب رسول الله شده اند.

اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور جاماندگان زیارت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین ( ع) در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شهر اردستان برگزار شد.

لازم بذکر است مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همچون سال های قبل در زواره اردستان برگزار شد و مردم در این مراسم از مسیر امامزاده یحیی ( ع) تا نینوای شهدا را با پای پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در اردستان