مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-14دانش

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین


در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین _ کرج، حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره 2 و از عوارضی شماره 2 تا دانشگاه آزاد سنگین و پرحجم است.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین _ کرج، حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره 2 و از عوارضی شماره 2 تا دانشگاه آزاد سنگین و پرحجم است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان قزوین اظهار کرد: شمار قابل توجهی از مسافران از عصر روز گذشته 22 شهریور ماه، سفر خود را آغاز کرده و این بار ترافیکی در برخی آزادراه های استان تا ساعت 12 شب ادامه داشت.

وی افزود: از صبح امروز شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و سنگین به ویژه در باند شمالی خروجی آزادراه تهران و البرز بوده ایم، به طوری که میزان تردد تا شهر محمدیه و عوارضی 2 به صورت سنگین و در ادامه تا کنار گذر آزادراه شمال به صورت نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه استان بیان کرد: بیشتر حجم تردد مسافران در آزادراه قزوین به گیلان است و پیش بینی می شود این بار ترافیکی در ساعات آینده افزایش پیدا کند، لذا توصیه می کنیم رانندگان سفر خود را به اوقات منتهی به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

وی تأکید کرد: پیش بینی ما این است که از عصر روز شنبه 25 شهریور ماه، شاهد پیک ترافیک بازگشت مسافران باشیم، از این رو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین