مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-13حوادث

عودت 1950 میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مالباختگان توسط پلیس فتا


در پنج ماهه سال جاری بیش از 1950 میلیارد ریال، ازارزش ریالی پرونده های متشکله در پلیس فتا به مال باختگان عودت داده شده است.

- رییس پلیس سایبری کشور، گفت: در پنج ماهه سال جاری بیش از 1950 میلیارد ریال، ازارزش ریالی پرونده های متشکله در پلیس فتا به مال باختگان عودت داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار وحید مجید، رییس پلیس سایبری کشور با تشریح مجموعه اقدامات انتظامی ارائه شده به هموطنان در پلیس فتا، بیان داشت: برابر اقدامات صورت گرفته از سوی واحدهای پلیس فتا در سراسرکشور، از ابتدای سال جاری تاکنون 58 هزار و 505 فقره پرونده مجرمانه کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منعکس شده است.

وی گفت: در پنج ماهه سال جاری بیش از 1950 میلیارد ریال، معادل 35درصد از ارزش ریالی پرونده های متشکله در پلیس فتا حفظ و زمینه عودت وجه به مال باختگان پس از سیر مراحل قانونی فراهم شده است.

این مقام ارشد نظامی افزود: در جهت رضایتمندی شهروندان و در راستای تسریع بهره مندی از خدمات انتظامی سایبری پلیس فتا در سراسر کشور 308 پایگاه پلیس فتا در مراکز استان و شهرستان های کشور مشغول به ارائه خدمات به هموطنان بوده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 1950 میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مالباختگان توسط پلیس فتا

عودت 1950 میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مالباختگان توسط پلیس فتا