مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-27اقتصادي

قیمت دام زنده در اولین هفته شهریور 1402


طبق گفته رییس اتحادیه گوشت گوسفندی، عرضه دام زنده کم شده است.

- جی پلاس؛ رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در زمان حاضر نرخ دام زنده در حدود هر کیلوگرم 200هزار تومان است و در نتیجه قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه بره نر ایرانی 430هزار تومان، بره ماده 415هزار تومان و میش 350هزار تومان است.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل خشکسالی در سال های اخیر و گرانی نهاده ها تعداد جمعیت دامی کاهش یافته است و دامداران دام های مولد خود را به سمت کشتارگاه ها برده اند.

وی افزود: در سال جاری نیز با توجه به بارش هایی که وجود داشته است، دام خود را نگهداری کرده اند تا در ماه های آینده که بازار بهتری دارند عرضه کنند و اکنون از علوفه ارزان قیمت استفاده می کنند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در زمان حاضر نرخ دام زنده در حدود هر کیلوگرم 200 هزار تومان است و در نتیجه قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه بره نر ایرانی 430 هزار تومان، بره ماده 415 هزار تومان و میش 350 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: گوشت های وارداتی منجمد و گرم نیز به بازار آمده است و توسط میادین میوه و تره بار به صورت بسته بندی شده با نرخ مصوب توزیع می شود که در مقایسه با گوشت های ایرانی قیمت کمتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دام زنده در اولین هفته شهریور 1402

قیمت دام زنده در اولین هفته شهریور 1402