مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-31سياسي

اجرای 750 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:750 برنامه متنوع با همکاری سپاه و بسیج برای برگزاری باشکوه چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس پیش بینی شده است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:750 برنامه متنوع با همکاری سپاه و بسیج برای برگزاری باشکوه چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس پیش بینی شده است.

سرهنگ محمودوند هشتم شهریور ماه در ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس که با حضور نمایندگان یگان های نظامی و انتظامی در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار کرد: 750 برنامه متنوع با همکاری سپاه و بسیج برای برگزاری باشکوه چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس پیش بینی شده که از این تعداد 164 برنامه به صورت مشترک برای اقشار مردم و در سطح نواحی مقاومت شهرستان ها برگزار می شود و مابقی برنامه ها را به صورت مشترک در مرکز استان اجرا خواهیم کرد.

محمودوند بیان کرد: برگزاری رزمایش رهروان شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و برگزاری رژه موتوری و پیاده از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: امسال با استفاده از فناوری های نوین دفاع مقدس عملیات حاج عمران در شهرستان ازنا بازسازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 750 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان

اجرای 750 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان